första inlägget på länge

nu är jag tillbaka från min bloggpaus så snälla börja att läsa igen! ni kanske undrar varför jag inte
har börjar blogga på min andra blogg. Det är för att mitt lösenord inte funkar men jag ska försöka fixa
det. Idag har Lucy hängt med mig hem. Hon va as speedad när vi gick hem från skolan. Vet inte varför
för hon hade lixom inte ätigt socker eller så. Vi har ingenting att göra just nu....igentligen skulle vi ha spelat pingis
men pingis bollen är borta :( får väll köpa nya...haha. Idag ska jag iallafall blogga så mycket som jag kan. Räkna med ungefär fem inlägg till idag. Ska försöka hålla det dom andra dagarna också :)



det här är den konstigaste blid jag någonsin har tagit. Det är på mitt och
lucys hår haha

Kommentarer
Postat av: LUCY<3<3<3

HAHAHA RANDOM BILD ASSÅ!!!

2011-10-12 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0