vi kastade upp frisbeen på taket

sry för att jag inte bloggar förän nu men Lucy var här idag och den sista timmen så kastade vi frisbee
och det blåste ju lite ute så Lucy råkade kasta så att den kom upp på taket haha. Och den hamnade
där på taket som det är som ett litet ministaket på så att det inte ska falla ner snö så den satt fast där
så jag och Lucy fick helt enkelt gå ner och hämta en stege och vi var lite knäppa så vi sjöng typ vaggvisor
när vi gick ner...haha. Men sen så var vi självklart för korta så steffi fick komma och hjälpa oss och då
tillslut fick vi ner den och då skrek vi typ av glädje haha. Men nu så ska jag faktiskt gå ner och göra min
NO och spanska läxa som vi har tills imorgon. Det är lite jobbigt nu när vi ska ha som ett NO prov varje
vecka eftersom att jag inte är så där jätte bra på NO men det är bara att kämpa på haha



här är min nya lilla profilbild på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0