cyklade lite fel

sry för dålig uppdatering men jag har haft mycket läxor på sistonde och så har jag varigt hemma hos vickan.
Jag cyklade fel när jag skulle till henne för hon tog bussen, kommer inte ihåg anledningen men hon gjorde
det. Först så cyklar jag fel en gång och tycker att det inte är så konstigt. Och andra gången gör väll inte heller
så mycket, tredje gången börjar jag bli lite irriterad, fjärde gången börjar jag nästan bli lite arg och femte
gången är det fan inte kul längre. Det var inte bara lite fel jag cyklade. Plötsligt när jag är på en väg som
jag vet inte är rätt men tror att jag kan cykla en annan väg ser jag ett hus som jag känner igen. Det är Amelies hus! en tjej i min klass och hon bor i viby! men jag hittade fram tillslut. Jag välkomnades av att alla sa fail till mig... det var inte så kuligt. Nästa gång hittar jag iallafall rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0