Det är kul att kasta upp äpplen på taket!

Hejsan :) just nu så bloggar jag på ipaden. Idag har Lucy hängt med mig hem. Vi försökte få upp bollen på taket igen..men det gick inte så bra...inte för mig iallafall. Men Lucy lyckades få upp den på taket på våran renna eller vad det nu heter. Det var ju bra. Längtar så himla mycket til imorgon för vi kommer typ få pengar om vi hjälper Vickans mamma med nått glas eller nått.. Jag kommer inte riktigt ihåg men om vickan Läser det här så har jag en liten fråga till dig: hur ska vi kunna shoopa i stan när vi Inte hittar? Fast det kanske går iallafall.

Kommentarer
Postat av: vickan

jag hittar där! har shoppat där några tusen gånger bara ;) <333333

2011-09-29 @ 17:59:13
URL: http://soloz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0