det var as kuligt!

nu har jag kommigt hem från en rolig dag och
inte lika bra shooping.. men det var as kul på vakna med the voice! vi var med i sändning!
vi trodde typ nästan inte ens att vi skullle få träffa dom men det var jätte kul! fast det var lite pinsamt
för Josefin (en av programledarna) skulle dra ett skämt och när hon var klar blev det helt tyst
i studion ingen skrattade. Tillslut började jag skratta fast jag inte tyckte det var kul utna för att det var tyst
så när dom frågade mig om jag tyckte det var roligt så svarade jag nej och dom ba "du tyckte inte det var roligt
men du skrattar" och då skrattade jag typ bara ennnu mer. Dom var jätte snälla men typ beroende av redbull.
Dom sa att dom drack det för att dom skulle bli pigga och så sa Martin att vi inte fick dricka det och sen var dom
jätte snälla och gav oss goodiebags och där i låg det liksom redbull haha. ni skafå se bilder på allt vi fick
längre ner. Vi fick ta en idolbild med Josefin för att dom andra var i sändning men det gick bra iallafall
fast dom tog den på hennes mobil så hon ska ladda över de till oss så ni får se det sen det var iallafall en
välldigt rolig dag :)



här är typ som klistermärken som vi fick :)



autografer



en tröja och en nyckelgrej som man har runt halsen
+ en skiva med 45 hitslåtar+ en redbull :) men ska aldrig mer dricka en sån.
Ones in a lifetime for me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0