en bok om mig

Idag har jag varigt med Lovisa. Vi har faktiskt inte gjort någonting, mest bara suttit och såsat hela dagen faktiskt
haha. Det vi gjorde i slutet var att spela super mario på wii. Det är faktiskt ganska kul haha. Jag hittade en bok
hemma hos henne som faktiskt handlade om henne, mig och hennes två andra kompisar.
Hon fick den i julklapp när hon var typ sju, asså man kunde typ beställa så att det blev en bok som handlade om en själv. Den var jätte gullig och handlade om att vi blev sjöjungfrur haha.
Jag testade att gå i mina skor idag och det märktes verkligen att det va högklackat men så farligt var det ju
inte och jag kommer nog vänja mig ganska snabbt tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0