en och en halv timmes promenad

hejsan! förlåt för dålig uppdatering igår. Jag gick världens längsta promenad igår med mormor, mamma, Sara
och Vera. Vi var ute i en och en halv timme!. Vi gick först till nått badställe som tydligen heter badberget.
(Hemma hos mig har vi ett ställe som också heter det) men det var hur fint som helst där. Men vi badade inte
för hade inga badkläder. Otur att jag inte hade min mobil med mig. Annars kunde jag tagit kort så kunde
ni få se...aja, det får bli en annan gång. Sen efter det så gick vi förbi någon gammal vattenpump. Vet inte riktigt
vad det heter men det finns en slags pump längst bak och om man pumapr där så kommer det vatten ur den.
Men jag vågade inte dricka för jag trodde det var havsvatten hehe. Men idag ska vi åka hem. Ska nog ringa Lovisa och fråga om hon vill göra något. Sen kanske jag ska köpa ett par snygga jeans från cubus om dom finns
där.




bildbrist här ute hos mormro och morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0