en timme för tidig

nu har jag precis kommigt hem från min teaterlektion. Har typ redan blivigt as bra kompis med en person där
haha. Jag fick stressa ihjäl mig idag när jag skulle till dit för att när jag kom hem så hade jag bara tio  minuter på mig att äta mellis, fixa med busskort och allt det där. Sen när jag var vid seven eleven såg jag min buss (trodde jag)´och då hade jag typ sprungit hela vägen dit så fick kuta så att jag kunde hinna med bussen. Sen när jag
satt på bussen kom jag på att det inte var min buss men den gick till sollentuna station iallafall, min buss skulle igentligen gå senare så det blev ett tidigare tåg också. Sen när jag kom fram så var jag en timme för tidig. Så jag satt och gjorde ingenting i en timme! det var välldigt tråkigt!





jag älskar den här låten och rösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0