ett gott skratt förlänger livet :)

hejsan! idag har jag och vickan typ skrattat hela dagen haha. Även när vi bråkade. Vi bråkade
ärligt på riktigt och kunde inte låta bli och skratta. Det är ju lite onormalt haha. Men det var typ om att jag
tyckte vickan var en dålig förlorare och hon tyckte att jag. Men det löste sig tillslut. Idag har vi iallafall haft våran
första no labb lektion. Det gick ganska bra och var myyyyycket roligare än vanlig no. Sen har jag lyckats göra något med min mobil så nu måste jag ange någon PUK kåd och det är ju inte så kul. Men måste bara
hitta alla papper till min iphone så blir det nog bra.....hoppas jag



peace allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0