FAIL!

hejsan svejsan! jag och Lucy har vart idag efter skolan och vi gjorde en egen video
där jag filmade när Lucy kastade ett äpple från stuttsmattan upp på vårat tak och sen skulle det rulla snett
över taket och ner in i ett rör som vi har där. Hon lyckades faktiskt en gång! det skulle jag aldrig klara, men
när vi filmade gick det inte lika bra. Sen precis innan Lucy skulle gå hem så råkade vi faila lite för precis när
jag skulle säga hejdå så råkade jag nypa mig i ryggen jätte hårt på något konstigt sätt och det gjorde ont
så vi började skratta och när vväl Lucy skulle gå så råkade hon fastna med fingret i sin cykel på något konstigt
sätt och då skrattade jag så att jag höll på att dö! och sen när jag skulle öppna grinden åt Lucy så råkade jag gå in med tån på någon konstig sten grej och då skrattade jag också jätte mycket men sen fick det vara nog med failheter för den här dagen....fast asså serri så failar jag inte alls lika mycket längre, det kunde ju ha hänt vem
som helt. Jag säger som vickan sa. "Alla har sin egen lilla fail tid" haha



jag börjar ju faktiskt få ganska långt hår nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0