hösten är här!

känner inte ni ganska stor besvikelse när den första höst katalogen kommer och man fortfarande har sommarlov?
det gör iallafall verkligen jag. Då börjar man tänka att sommaren kanske bara är kvar någon månad till. Nu
är iallafall sommaren 2011 förbi och det känns inte alls särskillt kul. Förutom att man kan ha snygga kläder på
sig då och att julafton närmar sig. Idag var det ju ganska kallt ute och man ville nästan ha jacka på
sig och igår snöade det nästan! SNÖADE! det känns som att det kommer bli en lång vinter och jag är en sommarmännska men en resa till ett varmt land kanske piggar upp mig lite. Vi kommer säkert åka till Thailand
i år igen som vi har gjort i 6 år nu. Men jag ska absolut inte klaga. Det är jättefint där och hotellet som
vi har vart på 4 år i rad är jätte bra. Lite sjukt men jag känner mig faktiskt ganska hemma när vi kommer till vårat hotell rum varje år. Vi har ett speciellt hotell rum som vi bor i varje gång.



här är poolen som vi badar i varje dag nr vi är där



här sover mamma och pappa



här var en liten, liten bild på varadagsrummet



sähär ser det ut när man kommer in



här brukar jag, Sara och vera sova.



hit brukar bi åka och köpa en glass eller någonting när vi är där



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0