jag har inte tappat alla mina tänder än

igår när vi satt och kollade på idol och åt popcorn så ramlade en av mina tänder ut! först blev jag as rädd och
trodde attt det var en vuxen tand men det var bara en mjölktand. Det är lite konstigt att jag inte hade tappat
alla mina tänder och jag tror faktiskt fortfarande att jag har några eller någon tand kvar som jag inte har tappat.
Vi måste boka tid hos en tandläkare för jag tappade en tand för typ ett halvår sen och den har fortfarande
inte växt ut haha. Men vissa har inte tappat sin sista mjölktand förän dom var typ 20 så jag är inte
så onormal hehe.



haha, hittade en jordgubbe som såg precis ut som en mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0