Jessica

hejsan bloggen! nu är Saras fest över och Elin och Erika kom över. Dom ringde mig och frågade om vi kunde
göra något och då frågade jag när dom kunde komma och då sa dom "asså vi står typ precis utanför sitt hus nu" haha, så dom kom över så fick vi varsitt lag med Saras kompisar så skulle dom köra femkamp. Lyckades
få alla i mitt lag jätte tävlingsinriktade och så vann vi såklart. Men tidigare idag så kollade jag på faceook för
Erika och Elin sa att det hade varigt någon som tog bild på mitt hus som dom kände så var bara tvungen att
gå in och kolla¨de och där hade Jessica, min förra bästis från dagis komenterat och typ frågat om det
var mitt hus så har hittat henne på facebook. Det var ju kul. Vi lekte jätte mycket när vi var små och första
gången jag sov över hos henne själv var jag tre. Så vi var välldigt bra kompisar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0