landet

jag har ingen annan rubrik när jag är hos mormor och morfar förutom landet och mormor och morfar så det
blir typ samma varje gång som jag är ute här. Det här inlägget kommer kanske lite sent men man måste
ju vara lite social. Mamma och pappa tycker att jag är lite översocial men jag tar det posetivt. Det är ju bra att vara social. Vi ska bara stanna här ute i en dag haha sen ska vi åka hem och sen på söndag ska vi gå på någon
marknad som kanske mormor och morfar och kusinerna ska hänga med på. Josephine, Hugo, Vickan, Siri och
kanske josh och någon till ska på bio idag. Jag känner mig lite panikslagen över att jag inte kan hänga med.
Känns som att jag missar nått som kommer bli as kul även fast det bara är bio. Aja. livet går vidare. Jag har
andra saker att sysselsätta mig med.....



mina armar ser ut sådär ibland när man tar kort när jag hoppar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0