Lucy idag (igen)

idag är Lucy med mig (igen) vi har gått balansgång (igen) den här gången var det
Lucys tur att ramla. För jag ramlade igår. Hon har fortfarande lite ont stackars henne:(
vi ville göra en ny sorts smothie idag så vi tog i smällt choklad i. Men det blev inte så jätte
lyckat...orginalet var bättre. Men vi skulle se hur många gågner vi klarade att gå balansgång på
en kvart. Det gick ganska bra. Jag klarade 15 på arton minuter och Lucy klarade femton på 11 minuter. Men jag
hade helt tappat koncentrationen. Varje gång det kom en bil eller att jag hörde någor annat så
ramlade jag haha



driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv och den blev inte särsklit bra på mig

Kommentarer
Postat av: Lucy

blev inte heiier särkilt bra!!!hahah

2011-09-02 @ 06:30:21
Postat av: Anonym

heller

2011-09-08 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0