mysig dag faktist..

hejsan! jag har skapat den perkfekta sockerkakan....haha. Brukar inte vara så bra på att baka men nu så lyckades jag välldigt bra faktiskt! Sen skulle jag ha gjort american pankakes men jag tog bara nudlar, ville inte
ansträna mig för mycket. Idag har det faktiskt varigt en mysig sjukdag..även om jag har  djävulskt ont i nacken. Nu kommer det säkert komma tillbaka lika illa en gång till för om man en gång får det är det ganska
troligt att man får det igen. Nackspärr kan bro på att man är stressad men jag hoppas inte det. Men det kanske
var liiite därför och isånnafall var det ju bara bra för mig att vara hemma och bara ta det lugnt en dag. Sen nu snart så ska jag kolla på filmer från när vi var små och reste utomlands. Guuud asså! jag känner mig så himla harmonisk nu eller vad man ska säga haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0