nackspärr!

har sån jävla nackspär så det finns inte. Jag tycker faktiskt att det är lika illa som min hjärnskakning.
Har gråtigt 50 11 gånger idag och dagen har inte ens börjat. Jag tycker faktiskt synd om mig själv nu!
kan inte lyfta mig från sängen, kan inte rulla över till den högra sidan, kan inte rulla över till den vänstra
sidan..utan att det ska kännas som att jag bryter nacken varje gång. Kommer bara ligga i sängen hela dagen
och allt det här är faktiskt fadderdagens fel.  Det var typ för att det var för kallt ute igår och sen dusha jag i varmt
vatten och kanske sov lite konstigt på natten så vaknade mitt i natten och trodde att jag hade brytigt nacken
haha. Det som faktiakt är ganska komiskt är att jag och vickan skämtade om att båda skulle bli sjuka idag och så blev vi det haha.Sry om jag gnällde lite i det här innlägget men jag är bara lite förbannad just nu haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0