nästa torsdag...

hejsan! jag bloggade inte igår för jag hade fullt upp. Jag var med Elin, Sandra och Erika. Vi kollade på den braiga
filmen en gång till...fast vi kollade aldrig klart på den för vi orkade inte.
Och sen var det pluggning next. Jag fick plugga för både NO, spanska och sen så skulle jag läsa min lilla
läsläxa. Nu ska jag och vickan kanske till the voice nästa torsdag, om hon kan. Det ska bli så grymt kuligt!
Kanske kommer vi dit när någon kändis som vi gillar är där, hoppas det. Vickan var ju sjuk idag så det var tur
att vi inte gick då. Kenza var där idag och vickan ville jätte gjärna träffa henne. Själv tycker jag att hon är
helt okej men kanske inte min förebild direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0