nu är jag trött!

hejsan och godmorgon! igår sov jag typ ingenting fast jag var så himla trött, men Sara
och Vera förstörde min natt. Sara snarkade och Vera pratade i sömnen. Idag är jag ganska trött
så jag måste kunna sova inatt! Idag ska vi nog kanske, kanske, kanske ta ett absolut sista dopp
för den här sommaren men det är nog skit kallt men det gör inget....säger vi

vet att jag la ut massa semester bilder i förra inlägget men jag hittade där vi var i portugal och tänkte att jag kunde visa





ute möbler som vi brukade sitta i på kvällarna



en del av vardagsrummet



frukostbar



här sov mamma och pappa



här sov jag



här sov mina kompisars föräldrar






poolen på natten



och våran trädgård.

Jag tipsar verkligen om den här villan om ni åker til portugal och ni kan
ju dela den med några kompisar så kostar det inte lika mycket. Man kan max
sova 11 personer i villan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0