pappa kom 4:a av tusen

hejsan! förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte hunnigt. Vi var nemligen och kollade på pappa
idag när han hade någon cykeltävling och han kom 4:a och 1000 pers som var med. Det var ju bra. Grattis
pappa. Det är så kul att kolla på honom när han tycker att något har gått bra för han blir så himla taggad av det
haha.

Vi åt lunch där också och jag skulle köpa en bulle och en muffins för fem kronor. Och sen när jag frågade hur mycket muffinsen kostade så sa han att jag kunde ta en, så jag gjorde det och så sa han att jag kunde ta
en till, så jag gjorde det, tillslut gick jag därifrån med 4 muffins och en bulle för bara fem kr haha. Sen när jag
kom hem så var jag med Elin och vi gjrode en ny bakrund till min blogg som ni kan se, ska också göra en ny
header så fprt min gudmor har laddat över några (massa) bilder från portugal, där finns det säkert
några snygga bilder på mig.



här va vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0