Saras födelsedags fest idag

nu har jag fixat datorn igen. Eller igentligen gjorde pappa det på 1 sekund eller en halv. Haha men jag är inte
så tekniskt av mig. Men idag så ska Sara ha sin lilla 9 års fest. Alla tjejer i hennes klass kommer dit.
Jag kanske ska vara med och typ vara lekledare på vissa lekar. Men jag har inte så stor lust med det ni iallafall. Det som är bra med den här festen är att jag får tårta. bullar och kakor! haha. Jag skulle igentligen ha gått på bio
idag med Jossan, Wilma och Lucy. Men det blev inte så för ingen kunde förutom jag haha. Men det får bli en annan
gång.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du?

2011-09-10 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0