sopbilar luktar inte pärfym...

hejsan! nu har jag kommigt hem från skolan. Skulle igentligen vara med Elin men känner mig lite
dålig, ont i halsen och ont i huvudet. Men idag när jag skulle gå hem från skolan så kom det
en soplastbil så precis när jag gick förbi den så sprutade den ut någon gas rakt ut på mig. Det stank!!!
så nu ska jag snart gå och dusha för känner mig liksom lite ofräch. Alla byter ju bloggar nu....typ men
jag ska nog inte det. Eller jag kanske ska för jag tycker att alicernb inte var världens bästa namn men
om jag ska byta kommer jag kanske döpa den till alicebohr.blogg.se eller nått. Men vad tycker ni? ska
jag byta namn eller inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0