tre månader till jul!

hejsan bloggen! igår åkte vi ut till mormor och morfar. Vi ska vara här över helgen. Kanske att man kan ta årets
sista bad idag? det ser ju ganska varmt ut. Men man märker mer och mer att det håller på att bli höst och
det är bara tre månader kvar till jul! det är ju inte alls långt. Men annars förutom att bada vet jag inte riktigt
vad jag ska göra.Typ läsa en bok eller något. Juste! igår så vard et ju match mellan Sverige och Ungern.
Jag brukar inte tycka om att kolla på fotboll men så fort det är Sverige mot ett annant land
bryr jag mig välldigt mycket. Men Ungern vann ju med 2-1 :( dom gjorde mål i typ den sista minuten :( jag
trodde att Sverige skulle vinnaa eftersom att Zlatan var med. Men det gjorde dom tyvär inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0