vilken terror dag!

ídag var ingen rolig dag. Vi skulle ha fadderdag och det regnade lite i början av dagen men det var
bara lite dugg så det var inget farligt men sen så blev det mer och mer regn och jag var dygnsur, tillochmed
mina kläder innuti jackan var blöta. Sen fick man inte gå in och värma sig någon gång på dagen men jag
och vickan skulle gå på toalletten och den som var ute stank så vi gick in på deras café och gick på toa. Det var så himla varmt och skönt där inne och sen när man skulle tvätta händerna satte jag på jätte varmt vatten på kranen. Det var så himla skönt för händerna! Men sen fick vi inte vara där inne något mer för då kom personalen
och sa att det bara var deras kunder eller nått som fick vara där. Men när vi kom tillbaka så som tur var eftersom
vi var dygnsura så sa Fredrick att vi vra tvugna att avbrytefterosom det regnade så mycket. Så vi skulle gå till skolan. Men det var ganska långt dit och det ösregnade verkligen! sen när vi var vid häggvik så fick typ alla sjus (stavning) eller gick till skolan utom jag. och det skulle ta 24 min tills nästa buss kom så jag gick endå hem till
mig när det regnade as mycket men jag behövde verkligen gå p toaletten så jag gick in på en mack på vägen och såklart så fanns det inte en nyckel till tjejtoan så jag fick gå på killtoan men nu är jag hemma, jag har dushat och känner mig fräsh igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0